HTML

Hőkezelt valóság

Mi végre vagy globális tartósítás? Társadalmunk hosszúlejáratú hülyeségei. )

Friss topikok

  • norby: "A cigányok sem kapnak több segélyt, mint a nem cigányok." Te melyik országban élsz? Nekem vagy b... (2008.01.11. 14:34) Cigány
  • Mirrmurr: riszpekt. de hol a többi cikk? elakadtál kedves nyarimona? (2008.01.03. 21:40) A politika öl, butít és nyomorba dönt
  • dave: erről eszembe jutott egy idézet. "minden reggel a munka délben hamburger a meki, műanyaggal tömkö... (2007.12.12. 13:49) Ó, magasságos Happy Meal!
  • Nyáry Móna: Köszönöm a válaszokat, de sajna mindkét esetben a szoc. segély iránti kérelmet az önkormányzat elu... (2007.11.26. 19:32) Hajdú Péternek hasmenése van
  • Mirrmurr: A mai társadalom kötelező velejárója a reklám. Tudni illik, fogyasztói társadalomban élünk. Véletl... (2007.11.22. 11:36) Te nagyon okos

Linkblog

2007.11.21. 13:19 Kákalaki Akka

Hajdú Péternek hasmenése van

A ma reggeli Mokka volt az első, amit a megújulás óta végignéztem. Ez a műsor lett a legszörnyűbb reggeli ébresztő, amióta telerakták tehetségtelen műsorvezetőkkel, és ellenszenves vendégekkel. De sokat röhögtem ma reggel, nagyon szomorú dolgokon.

Az első meghökkenésem akkor történt, amikor hazánk agyturkásza, Dr. Csernus Brutális Imre megérkezett. Az új könyvéről beszélgettek, amiben megírta, hogy mitől jó egy nő. Munkásságát nem vitatom, jót akar, és valakinek tényleg bejön. De amikor elkezdte Tornóczky Értelmes Anita lelki problémáit a nagyközönség elé tárni, és ő ebben hebegve-habogva partner volt (később elmondta, hogy mindent a cél érdekében, ami itt ugye a nézettség), akkor már felültem az ágyban, mert nem hittem a fülemnek. Élőadásban megtudhattuk, hogy Anitát sokszor megszívatták, ettől ő bizalmatlan lett, és ezért húzott magára egy jégkirálynő álarcot. Csernus szerint ha így marad, el fog veszni. Jajjj… Szurkoljunk Anitának, hogy ne maradjon görcslady. Műsorvezetői stílusa unalmas , jellegtelen, kollégájával semmilyen kontaktot nem teremt, áll/ül ott mint egy  községi karácsonyfa, és az az érzésem támad őt nézve, hogy valaki áll a stúdióban és baltát lóbál felé, hogy vezesse ezt a műsort, különben…

Aztán megérkezett Hajdú Péter és az ő mittudomén hányadik menyasszonya, akit sikeresen kimenekített Egyiptomból (mert csődöt jelentett az őt utaztató iroda, és ott rekedt vóna szegény lyány). Azt is megtudhattuk, hogy mindkettőjüknek hasmenése van. Valószínűleg erre az információra nézők ezrei éheztek szerda reggel a müzlit nyammogva.

Ó, hová lettél emberi méltóság, és jó modor, melyet egykor a televízió arcai képviseltek leginkább? Vitraynak soha nem volt hasmenése. Kudlik Júlia soha nem ment kibeszélő show-ba elnyavalyogni éppen aktuális bánatát. Ők úgy éltek, úgy vállalták a nyilvánosságot, hogy emberek maradtak közben. Becsülendő, kultúrált emberek, akikre csak felnézni tudtunk. Azt hiszem ez a hozzáállás a mai televíziózásból kipusztult. Szarunk, hányunk, baszunk egyenes adásban, ízléstelen emberek vezetnek műsorokat, majd a velük készült interjúkkal van tele a sajtó.

Balázs Puli Palit is vendégül látták, és ez volt a legviccesebb. Szerencsétlen nem vette észre, hogy már adásban van, és a haját túrta és dobálgatta grimaszokat vágva, majd mikor Anita beszélgetni kezdett vele, felvett egy macsós pózt, és hirtelen kedvessé vált. Nagyon – nagyon szánalmas.

Az undort valamelyest enyhítette, hogy Juhász Árpád az utolsó két percben beszélt valami vulkánról. Nem értettem mit keres itt.

Kérem a magasságos isteneket, és benneteket kedves idelátogatók, hogy mondjátok el nekem, mit nézzek reggel a tévében?

5 komment

Címkék: szomorú mokka csernus hasmenés tornóczky balázspali


A bejegyzés trackback címe:

https://hova.blog.hu/api/trackback/id/tr64236913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskülönc 2007.11.22. 07:45:24

Szia!
Én a Friderikuszt most nézem reggel , bármennyire is vonom magamra ezzel a "jobbik" :) haragját, azért én jól érzem magam és tetszik a műsora. Szines, változatos és nagyon tanulságos! Egyébként azt a bizonyos ominózus esetet véletlenül én is láttam és nagyon kellemetlenül éreztem magam tőle. Ennyi ember előtt csak a majmok turkásznak egymásban. Gusztustalan!

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2007.11.22. 08:56:24

Csernus nemcsak Anitával, mindenkivel szemben kíméletlen, erről híres. Viszont a módszerei beválnak.
Friderikusz is jópofa tud lenni. Hajdút elég nagyképűnek tartom.

aranyhaj.blogspot.com

aranyhaj.blogspot.com

Mirrmurr 2007.11.22. 11:52:31

Csernus egy fasz. Nagyon kiváncsi lennék, hogy mit mondana Csernus Csernusnak.
Hajdút én sem tartom sokra, mint ember, de be kell ismerni, hogy tehetséges a maga szakmájában. Tetszenek a műsora. Mármint maga a struktúra a szerkezet. Megnéztem már egy két Frizbit, meg belenéztem a Névshowrba is. Szerintem jó. A Humorbajnokság, bár gyenge próbálkozás volt, mégis jónak tartottam. Az HBO-n látott Boross műsor óta nincs ilyen jellegű tv-s tehetségkutatás.
Tórnocky Anitához csak annyit tudok hozzászolni, hogy jó csaj. Nem láttam még műsorát, úgyhogy nem ítélkezek felette. Mint ahogy Balázs Pali felett sem. Nem nagyobb paprikajancsi, mint Csonka Brandi, de biztos van akinek bejön. Nekem meg nem kötelező hallgatni.
Pont láttam az egyik reggel az M1-en, hogy a Verebes beszélgetett a Vitray-val, mert hetven éves lett. És feljött az is, hogy ő miért nem szerepel a TV-ben? Nem kíváncsiak rá? Vitray kurva jókat mondott szakmai irigységekről, a média jelen helyzetéről, példaképekről, mellőzésről. Itt meg lehet tekinteni.
www.mtv.hu/videotar/?id=12521
Na megint sokat beszéltem. UFF

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.11.26. 17:22:39

Szia Móna!

Engedd meg, hogy itt reagáljak arra, amit hozzám betettél.

Ugyanis munkanélküli vagyok, amit nem szeretnék ott reklámozni. Persze így is van aki tudja, és volt aki ezzel alázott meg. :(

Szóval én kapok szociális segélyt, és a határozatban szó szerint ez van: "az ellátás alapján egészségügyi szolgáltatásra jogosult".
Ez szerintem azt jelenti, nem kell fizetnem, így nem is fizetek.
De amúgy is az a logikus, ha amennyit adnak, abból már le van vonva a biztosítás!

"A szociális segélye annyi, hogy nem kell kifizetnie a gyereke iskolai étkeztetését (kb. havi 6000 Ft)."
Nem tudom, mért nem kap segélyt. Szerintem mindenképpen próbáljon kérni! De minimum utánajárni a dolgoknak! (Mi is csak véletlenül szereztünk tudomást a "lehetőségről"!)

Az utána járást tudom javasolni a második esetben is.
Ha semmi jövedelme nincs - hiszen a nyugdíjat az édesapja kapja - akkor nem is várhatják el, hogy fizessen... Sőt én segélyezném is.
Mindenképp próbálkozzon ő is.

Én csak ennyit tehettem. A továbbiakra marad a szurkolás és a jókivánság részemről. Esetleg egy-egy ima elmondása.

Nyáry Móna · http://hova.blog.hu 2007.11.26. 19:32:55

Köszönöm a válaszokat, de sajna mindkét esetben a szoc. segély iránti kérelmet az önkormányzat elutasította.Nagyon sok hasoló helyzetben élő család van a faluban, és a többgyerekesekt részesítik előnyben inkább. Kicsit macerás még a helyzet ebben a kis országban, de remélem jobbra fordul. Én már kiábrándultam a politikából, és pártatlan vagyok. Győzzön az okosabb, és csinálja jól!
süti beállítások módosítása